2 July 2014

Tihkusateisia päiviä




Toinen kesätyöpäivä takana ja taas tihkusateinen sellainen. Sade muodostaa ulos ohuen harsomaisen seinän ja minä haluaisin vain kaivautua takaisin nukkumaan. En kuitenkaan valita. Hyvä, että sain edes jostakin töitä, mutta ihan ensimmäisenä en ehkä tuonne uudelleen töihin menisi.

Töiden jälkeen minä tein joulutorttuja ja aivan pienen hetken oli melkein joulufiilis, mutta se katosi yhtä nopeasti kuin oli tullutkin. Katsoin videoita melkein tunnin putkeen ja luin John Greenin The Fault in our stars:ia ja koko ajan kirjan edetessä olen tullut aina vain varmemmaksi ja varmemmaksi Greenin neroudesta ja nyt minulla on luettavana enää vajaat 30 sivua. Ehkä hyvä niin, sillä vähän reilun viikon päästä on kirjan elokuvaversion ensi-ilta enkä minä millään malttaisi odottaa! Olen myös haaveillut niin paljon ulkomaille pääsemisestä, että melkein sattuu. Joulunkin etelän matkasuunnitelmat tyssäsivät siihen, ettei sopivaa kohdetta löytynyt ja nyt olen päätymässä jouluna Tampereelle. Ehkä seuraavana kesänä sitten. Ja kirjakaupasta on tullut kannettua jo kaksi kassillista lukion kirjoja ja vieläkään minulla ei ole kaikkia. Eihän minulla laatikot riitä niille kaikille! Mutta silti minä odotan syksyä ja siellä häämöttävää Helsingin matkaa aivan hirveästi. Niin paljon, että sekin melkein sattuu.

// Sorry, no translation this time. I'm just so tired now.

No comments:

Post a Comment