12 September 2014

I had so much fun!

P9110016_s

P9110018_s2

Eilen oli valtavan hauska ilta! En ole pitkään aikaan nauranut niin paljon ja se tuntui hyvältähyvältähyvältä. Lähdettiin elokuviin Sannan kanssa katsomaan 22 Jump Street ehkä puolen tunnin varoitusajalla ja se tuntui aika mukavalta. Ulkona oli yhtä lämmin kuin kesällä, mutta silti maassa oli keltaisia lehtiä ja minulla oli olo kuin pikkutytöllä. Puoli kymmenen aikaan pyöräiltiin kotiin tyhjän torin läpi ja minua hymyilytti. Olen varmaan sanonut tämän miljoona kertaa, mutta sanon vielä kerran. Minä rakastan tällaisia syyspäiviä! Kumpa tämä ei loppuisi koskaan. Eilen maailmaani eivät kuuluneet sellaiset asiat kuin koeviikko ja läksyt, mutta tänään heräsin ihan oikeasti siihen, että ensimmäinen koe on ensiviikon keskiviikkona ja varsinaiseen koeviikkoonkaan ei ole kuin se viikko. Miten aika onkaan mennyt näin nopeasti? Ehkä minä kuitenkin unohdan kaiken tuon vielä hetkeksi ja kuuntelen Ed Sheerania ja syön ison suklaakeksin, jonka ostin Subwaysta. Haha!

No comments:

Post a Comment