2 August 2014

It's 11:35 pm and I'm thinking too much

P8010004_s

Tällä hetkellä päähäni ei oikeastaan mahdu mitään muuta kuin koko ajan lähenevä muutto ja koulun alku. Ne ottavat aivan liikaa tilaa ja poikivat jatkuvasti uusia kysymyksiä. Ärsyttävää! Haluaisin olla vain ja ainoastaan innostunut asiasta, mutta se on aika mahdotonta, sillä niitä entä jos-kysymyksiä on aivan liikaa. Mutta kyllä minä olen innoissani syksystä, vaikka ajatuksena se onkin aika stressaava. Ja tällä hetkellä minä luen kirjaa, joka on oikeastaan lastenkirja, mutta se on silti aivan mahtava! Ehkä ihmiset eivät ikinä kasva liian vanhoiksi saduista.

Pari yötä sitten oli jännää kuunnella, kuinka ukkonen jylisi valtavan kovaa ja todella lähellä. Täytyy sanoa, että ehkä minua hieman pelottikin. Satoi vettä niin, että oli hankala kuulla edes omia ajatuksiaan, mutta pimeässä huoneessa se oli silti jotenkin hurjaa.

Ja heti tuon edellisen postauksen julkaistuani huomasin, kuinka kollaasin kuvat eroavat omista kuvistani. Kuinka kaukana olen vielä tavoitteestani, sillä minä haluaisin ottaa juuri sen tyylisiä kuvia. Sekin ärsytti aivan suunnattomasti. Hetken minua siinä välissä ärsytti myös sekin, ettei syksy ole ihan vielä tulossa, sillä minä haluaisin ostaa jo kivoja syksyjuttuja ja laittaa villapaidan päälle. Kesävaatteista alkaa mennä jo maku.

P8020018_s

No comments:

Post a Comment