21 August 2015

In colours

P8140005

On ollut hieman vaikeaa löytää aikaa kirjoittamiselle. Koulu ja ihana aurinko ovat pakottaneet minut pysymään poissa, mutta jälkimmäisestä olen vain nauttinut. Olen taas lukenut paljon, yrittänyt pukea värejä päälleni hieman useammin ja ajatellut sitä kuukauden päässä odottavaa maisemaa, jossa näkyy palmuja. (Barcelona minä olen tulossa!) Olen ollut aika onnellinen.

It's been a little bit hard to find time to write. The school and that lovely sun have forced me to stay away but I have just enjoyed about that second one. I have read a lot again, tried to wear more colours and thought about that view which is waiting for me in a month and it includes palm trees. (I'm coming Barcelona!) I have been quite happy. 

P8140021

P8140012

P8140037

P8140051

Photos by Sanna
jacket H&M, borrowed from Sanna | shirt Bik Bok | skirt H&M | bag H&M | shoes Vagabond

6 comments:

  1. Todella upeita kuvia ♥ Sulla on kyllä niin kiva ja tollanen klassisen naisellinen tyyli :3

    ReplyDelete
  2. Todella hyvännäköinen asu, tuo hame on ihanan klassinen ja tyylikäs! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiitos! Itsekin kyllä pidän kovasti tuosta hameesta :)

      Delete
  3. Replies
    1. Kiitos! Ihan melkein harmittaa kun en tuota tajunnut itselleni ostaa :)

      Delete