18 September 2014

I'm tired but still happy

Koeviikko alkoi eilen äidinkielen kokeella ja minä olen jo nyt väsynyt, kuvia ei ole, paitsi muutama hassu räpsy, eikä oikeastaan kirjoitettavaakaan, mutta minä ostin eilen valtavan hienot vaaleanruskeat housut ja aurinko paistaa edelleen. Mutta kaikesta tästä huolimatta minä tunnen oloni aika onnelliseksi. Aika hassua.

Tänään kuitenkin kävelin kamera kaulassa koulun jälkeen ja keräsin muutaman oudoksuvan katseen, enkä kiirehtinyt vaikka edessä muutaman metrin päässä paloi suojatiellä vihreä valo. Huomasin myös, että blogillani on jo kymmenen lukijaa. Hihii! Pitäisikö nyt keksiä jotakin spesiaalia tämän tasaluvun kunniaksi, sillä enhän minä ole yhtikäs mitään valmiiksi suunnitellut, koska en olettanut tämän päivän tulevan välttämättä koskaan. Kiitos teille!

P9180053_s

P9180055_s

2 comments:

  1. Onnee Mari kymmenestä lukijasta! Kyllä niitä tulee lisää. Ihan pakko tulla. Sulla on niin mielettömän upee blogi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos todella todella paljon :) Ihanaa, että jotkut ovat oikeasti tuota mieltä!

      Delete