31 July 2016

Red/pink

P7210012 (5)-2
P7200008 (4)-2
P7190006 (3)-2

Yhtenä iltana taivas maalautui aivan punaiseksi. Minä olen katsellut illalla parvekkeella, kun viereisen talon ikkunoista paistaa valo ja miettinyt, millaisia niiden ihmisten elämät ovat. Huomenna olen lähdössä Tukholmaan. Hurjaa, miten yllättäen tuli elokuu ja tuo reissu, joka oli jo alkukesästä niin odotettu. Lopulta se melkein unohtui puolessa välissä kesää. Mutta olen minä silti nyt innoissani lähdössä, vihkossa lista osoitteita eri paikoista, joissa voisi käydä. Tulen takaisin viides päivä elokuuta.

The sky was all red the other night. I have watched the lights from a next block of flats from our balcony and thought what kind of lives those people have. Tomorrow I'm leaving to Stockholm. Crazy how suddenly August came and that trip that was so waited already in the early summer. Eventually it almost was forgotten in the middle of the summer. But still I'm excited to go, in my notebook a list of addresses of places we could visit. I'm coming back home on the fifth of August.

2 comments: