28 July 2016

Where the sun goes

P7270036 (3)-2
P7270071 (5)-4
Photos by Sanna
top H&M | skirt old | shoes Vagabond

Minä olen elänyt kesässä. Mielessä ei ole pyörinyt uuden kirjan etsiminen kirjastosta tai kuvien ottaminen. Olen käynyt uimassa auringon laskiessa, ottanut kuvia järvessä filmille, lukenut puistossa, tehnyt itse jäätelöä ja jotenkin vain elänyt. Minä sain inssin läpi tiistaina ja muutaman päivän päästä minä ja Sanna lähdetään Tukholmaan. Aika on kulunut valtavan nopeasti!

I have lived in the summer. I haven't thought about getting a new book from a library or taking any photos. I have swum at sunset, taken photos in a lake with my film camera, read in a park nearby, made ice cream by myself and just somehow lived. I passed my driving test on Tuesday and in a few days Sanna and I are going to Stockholm. Time has gone by so fast!

No comments:

Post a Comment