17 February 2014

Maanantaina kello 20:40

Miten joskus voikin olla niin kauhean vaikeaa kirjoittaa ja ilmaista omia ajatuksiaa sanoin. Tiedätkö tunteen? Sillä, minä ainakin tiedän nyt. Paljon olisi kerrottavaa, tai en kyllä ole varma onko sitä edes niin hirveästi, mutta ainakin ajatuksia on paljon, enkä osaa kirjoittaa niistä. Enkä kyllä ole ihan varma haluaisinkokaan.

Viime päivinä voin ihan rehellisesti sanoa, ettei ole tapahtunut yhtään mitään. Päässä on jotenkin yhtä sumuista kuin ulkona, enkä oikein osaa sanoa olenko iloinen vai surullinen ja minä kaipaan kesää ja odotan syksyä, ehkä hieman hassua, mutta totta se on. Kuvia on tullut otettua aivan minimaalisen vähän ja minä haaveilen uudesta kamerasta. (No se nyt ei ehkä ollut uusi juttu.) Olen myös haaveillut matkustavani Helsinkiin hiihtolomalla, mutta luultavasti en kuitenkaan pääse. Kokeita on taas ensi viikolla kolmin kappalein eikä millään huvittaisi ruveta lukemaan, vaikka ei minulla kyllä mitään muutakaan järkevää tekemistä ole. Ja olenhan minä etsinyt itselleni kesätöitä. En tiedä onko vielä liian aikaista, koska en ole koskaan aiemmin etsinyt kesätöitä, mutta ehkä se on parempi hieman liian aikaisin kuin liian myöhään.



Viime päivinä on kyllä tullut piirrettyä tavallista enemmän ja muutama päivä sitten sain kuin sainkin valmiiksi tuon Harry Potterista aloittamani kuvan. Hiuksista ei tullut ihan sellaiset, kuin olisin halunnut, mutta ehkä kuitenkin ihan riittävän hyvät. Seuraavaksi oli hieman mielessä piirtää Chris Colfer (Kurt Hummelin näyttelijä Gleestä, jos jollekin ei tuo nimi kerro mitään.) nyt, kun olen ehkä päässyt vauhtiin tässä julkisuuden henkilöiden piirtelyssä tai ehkä yleensäkin piirtämisessä.




No comments:

Post a Comment