12 February 2014

Viikkokatsaus nro. 1

Minun viikko on koostunut lähinnä näistä asioista. Gleestä, musiikista, Cosmopolitanin lueskelemisesta, musiikin ylimääräisista harjoituksista ystävänpäiväkonsertin takia ja tietenkin on tullut otettua myös muutama kuva omasta naamasta.

Sunnuntai alkoi ihanasti Glee-maratonilla kavereiden kanssa ja koska ei saatu katsottua toista tuotantokautta kokonaan, jatkoimme katsomista parin jakson verran tänään. (En vain voi sanoa tarpeeksi usein, kuinka söpö Kurt onkaan. Jakaako joku tämän ajatuksen kanssani?) Uusin Cosmopolitan lähti mukaan Joensuusta lauantaina, joten sitä on tullut luettua ja olen yhä useammin miettinyt, että minun pitäisi tilata se ihan tänne kotiin asti, ettei tarvitsisi kaupasta käydä ostamassa. Sitten on ollut miljoonat ja taas miljoonat lisätreenit ystävänpäiväkonserttia varten. Ei siinä mitään, kyllä minä tykkään musiikista, kovastikin, mutta eilen se ainakin tuli jo korvista ulos, sillä pääkin oli niin kipeä, että tuntui kuin se räjähtäisi. Ja se jos mikä on harvinaista, sillä minulla ei oikeasti olen melkein milloinkaan pää kipeänä.

Eilen oli aivan mahtavaa olla pitkästä aikaa tanssisalilla, sillä muutamat kerrat olivat jääneet valitettavasti väliin. Tehtiin nykytanssissa duettoja yllätys ylläty, minä ja Sanna olimme pari. Voi, miten ylpeä olenkaan meistä, sillä ainakin minusta siitä tuli mahtava! Kumpa voisin näyttää sen jotenkin täällä, mutta en saa valitettavasti mitenkään kuvattua sitä videolle.

Tästä tuli kyllä aivan täysin höpöttelypostaus, mutta ehkä näin on ihan kiva välillä. Hauskaa keskiviikkoiltaa kaikille!

No comments:

Post a Comment