25 September 2014

Little things that make me happy

P9230025_s

Enää yksi koe jäljellä ja minulla on iso kupillinen suklaakeksejä. Kuuntelin Emma Watsonin aika vaikuttavan puheen koskien feminismiä ja huomasin, että minulla on taas aika onnellinen olo, vaikka englannin arvosana vähän pelottaa ja ulkona lämpötila on lähempänä nollaa kuin kymmentä astetta. Eihän syksy vielä voi loppua! Kurkku on pelottavasti hieman karhea ja minulla on miljoona ja yksi sivua historiaa luettavana maanantaiksi, mutta ei se oikeastaan haittaa. Joskus on vain helpompaa olla välittämättä. Se kyllä vähän ärsyttää, että suunnitelmat asukuvien ottamisesta tällä viikolla meni uusiksi, sillä yksinkertaisesti olen ollut koko viikon loukussa sisällä milloin minkäkin kirjan kanssa. Aika tylsää. Mutta tänään tajusin Sannan kanssa, että syyslomaan on enää kaksi viikko. Siis kaksi viikkoa! Ja minä olen menossa silloin Helsinkiin! Olen aika innoissani. Hihi!

(Ja nyt olen kyllä pahoillani näistä kuvista. Eihän nämä liity tähän millään lailla, eivätkä edes näytä kovin hyviltä, mutta kuten varmaan olette huomanneet, kamera on pysynyt kädessä vain  murto-osan ajastani. Toivotaan muutosta parempaan.)

P9220021_s

2 comments:

  1. Hienoja kuvia ja toi kissa on tosi sulonen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos todella paljon! Vili osaa kyllä olla aika suloinen :)

      Delete