12 January 2014

Happy Sunday

Kädet ja jalat huutavat hallelujaa, mutta minulla on hyvä fiilis. Nyt on kevään kaksi ensimmäistä tanssitreeniä takana enkä ollut aiemmin huomannutkaan, kuinka olinkaan ikävöinyt takaisin treenaamaan joululoman jälkeen. Vaikka lähes kaikki mahdolliset paikat ovatkin kipeinä, ei fiilis voisi olla parempi. Vaikka niitä lihaskuntoja tehdessä päällimmäisenä ajatuksena onkin ehkä en jaksa, en pysty, niin sen jälkeen on kyllä voittajaolo.

Tällä hetkellä väsyttää hieman ja ajatus huomenna olevasta maanantaista ei houkuttele muulta osin, kuin että pääsee kirjastoon lainaamaan uuden kirjan, mutta silti olen tällä hetkellä onnellinen. Aika harvinaista tällainen pirteys ainakin minulle, enkä todellakaan tiedä, mistä tämä johtuu, mutta en valita. Toivottavasti tällaisia päiviä on vielä monia monia lisää.

Musiikkiakin on tullut kuunneltua oikein urakalla. Tai oikeastaan lähes pelkästään One Directionia. Älkää nyt säikähtäkö, sillä kyllä, minä fanitan tuota aivan ihanaa poikabändiä. Kuuntelenhan minä toki muutakin musiikkia, mutta tällä hetkellä Spotifysta on soinut One Direction.




2 comments:

  1. selailin tätä sun blogias vähän alaspäi ja hyvältä vaikuttaa!:)

    http://inka-allornothing.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos todella paljon :) Siunkin blogi vaikutti mukavalta.

      Delete