24 April 2014

Summer inspiration

Summer summer summer!


Jonkinmoista kesävaateinspiraatiota olisi nyt vuorossa ja en kyllä olisi uskonut, että tämän tekeminen olisi vaikeaa, mutta sitä se vain hieman oli. Jotenkin ei vain meinannut löytyä juuri niitä oikeita kenkiä tai paitaa, vaikka luulin, että minulla oli tarkka visio mielessäni.
No mutta itse asiaan. Voisinko sanoa, että viime kesänä olin paljon tyylitajuttomampi enkä luultavasti olisi esimerkiksi noita shortseja tai hattua päälleni laittanut. Nyt minua kuitenkin on kovasti kiinnostanut isolieriset hatut, nahkaiset shortsit tai miksi ei paidatkin ja kukkakuosit. En tiedä ovatko nämä edes muodissa nyt vai menivätkö jo vuosi sitten ohi, mutta itse en okeastaan ajattele sitä, onko jokin muodissa nyt vai ei. Tykkään pukeutua rennosti, mutta vaatteiden on oltavia istuvia ja kivan näköisiä. Noh, kaikilla varmaan tuo sama tavoitteena omassa pukeutumisessa, mutta en minä ainakaan taida osata kertoa yhtään tuo paremmin, millaista minun pukeutumiseni on. Toivottavasti nyt kuva kuitenkin puhuu puolestaan ja saisitte siitä edes jonkinlaista käsitystä.
Ihanaa loppuviikkoa kaikille ja toivotaan, että kesä kiirehtisi tuloaan edes vähäisen.

No comments:

Post a Comment