13 May 2014

Monday snapshots

Mitäs minun maanantaihin kuuluikaan. Pitkästä aikaa voin ainakin sanoa, että minulla oli ihan hyvä fiilis maanantaiksi. Ehkä sitä ei tarvitsekaan aina vihata, mutta aamulla kyllä väsytti. Mietin myös, kuinka minun elämä tuntuu kulkevan vain maanantaista maanantaihin ja sitten on jotakin niiden välillä. Tai ainakin aikaisemmin oli niin, mutta toivottavasti ei enää.



Koulun jälkeen istuttiin kampaajan tuolissa taas pitkästä aikaa ja sitä ennen minä löysin aivan ihanan valkean kameralaukun Anttilasta. Hihi! Matkan varrella käytiin pähkinöitä Punnitse & säästä-kaupasta ja voi, miten hyviä ne olikaan. Pähkinöitä pitäisi ostaa ehdottomasti hieman useamminkin.



Ja hetkeä ennen tiistaita minä kuuntelin musiikkia ja luin kirjaa ja olin ehkä hieman melankolinen. Mutta viikonlopusta on tulossa mahtava ja seuraavasta viikostakin, enkä minä millään malttaisi odottaa!



No comments:

Post a Comment