21 September 2014

Catching the sunset

Muutama ilta sitten minä lähdin metsästämään auringonlaskua ja leikin luontovalokuvaajaa. Sormet kohmettuivat viimassa ja olisi tehnyt mieli ajaa pyörällä ilman käsiä kädet taskuissa, mutta enhän minä osannut. Vastaan käveli lähinnä koiranulkoiluttajia ja yksi suloisen näköinen perhe. Tallille on nykyään kivaa mennä ja minulla on oikeastaan aika hyvä fiilis, vaikka tämän blogin kanssa pää lyökin tyhjää. Ikinä ei ole kuvia, kirjoitettavaa tai sitten olen vain liian väsynyt tuottamaan järjellistä tekstiä enemmän kuin kaksi riviä. Ärsyttävää! Mutta eilen oli aika kivaa, kun käytiin kavereiden kanssa katsomassa Jos vielä jään. Ei ehkä niin hätkähdyttävän hyvä kuin Tähtiin kirjoitettu virhe, mutta katsomisen arvoinen silti. Ja syysloma lähenee koko ajan ja silloin minä olen menossa Helsinkiin. En malttaisi odottaa!

P9190005_s

P9190006_s

P9190011_s

4 comments:

  1. Upeita nuo taivas-kuvat! Vau!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! Tuli niistä kyllä aika hyviä vaikka itse sanonkin :)

      Delete
  2. Mahtavia kuvia! rakastuin niihin! :-)

    ReplyDelete