31 July 2015

The last day of July

P7270463

Viimeinen päivä heinäkuuta. Kesätyöt on huomenna ohi ja sitten minulla onkin enää viikko ja kolme päivää lomaa jäljellä. Olen viime aikoina laskenut paljon päiviä, lukenut, ottanut kuvia vähän mistä sattuu, odottanut ja käynyt pitkästä aikaa maastossa ratsastamassa. Rakastin sitä, enkä voinut olla hymyilemättä.

The last day of July. My summer job is over tomorrow and then I have one week and three days holiday left. I have recently counted days a lot, read, taken lots of photos of random things, waited and ridden a horse in a forest first time for a long time. I loved it and I couldn't stop smiling.

P7270465

P7270453

P7270471

P7270466

P7270440

2 comments:

  1. Tällaset freesit kuvat piristää niin paljon! Ihana postaus :-)

    petriina-lifeintechnicolor.blogspot.fi

    ReplyDelete