18 December 2013

15 facts about me

1. Olen hyvin tarkka ihminen. Jos esimerkiksi huoneessani ei jokin ole kohdallaan minun täytyy korjata se heti.

2. Olen myös perfektionisti. Tavoittelen täydellisyyttä lähes aina ja kaikessa. Kyllä se on joskus aika rankkaa.

Eilen koristeltuja pipareita.
3. Yleensä miun joulumieli on huipussaan marraskuussa, mutta sitten se kummasti häviää joulukuuhun mentäessä.

4. Rakastan kirjojen lukemista todella paljon. Niihin on helppo uppoutua ja ne ovat minulle suorastaan henkireikä.

5. Pelkään vanhenemista ja pakoilen ajatusta siitä, että minustakin tulee joskus aikuinen. Tämä saattaa kuulostaa aivan tyhmältä tai suorastaan hullulta, mutta niin se vain on.

Joku hyvin vanha kuva minusta.

6. Pidän matkustamisesta, pakkaamisesta, lähtemisestä ja lentokentistä, mutta vihaan sitä, kun laukut pitää purkaa taas kotona. Se on kertakaikkisen rasittavaa.

7. Olen melko avoin ja puhelias ihminen, mutta koen itselleni vaikeaksi tutustua uusiin ihmisiin.

Joensuussa otettu asunnon ikkunasta, jota voin jo vuoden päästä sanoa kodikseni.

8. Olen täysin kissaihminen henkeen ja vereen, enkä voisi kuvitellakaan omistavani koiraa, vaikka ovathan nekin suloisia. Meillä kotona onkin yksi maatiaiskissa, Vili, joka luultavasti tulee näkymään kuvissa useaankin otteeseen.

9. Pidän shoppailusta, mutta lopulta kuitenkin väsähdän vaatteiden sovittamiseen.

10. Rakastan tanssimista ja ratsastusta ja näiden kahden harrastuksen välillä käyn varmaan ainaista sotaa siitä, kumpi on minulle tärkeämpi ja kumpaan haluan panostaa enemmän.


11. Minulla ja kaksoissiskollani, Sannalla on todella hyvät välit. Emme tappele oikeastaan koskaan ja menemme lähes kaikkialle yhdessä.

12. Rakastan Englantia todella paljon, vaikka olenkin käynyt siellä vain kerran. Voisin palata sinne aivan milloin tahansa uudelleen.

13. Olen todella huono siivoamaan, vaikka olenkin järjestelmällinen ihminen. Olen ehkä vain niin laiska, etten jaksa tarttua pölyrättiin tai imurin varteen.


14. Tulen aika helposti kateelliseksi muille ihmisille. Unohdan kuitenkin kateuteni, kunhan ensin pidän itselleni kunnon saarnan asiasta.

15. Rakastan hyvää ruokaa todella paljon enkä oikeastaan mieti syönkö nyt terveellisesti vai en. Perus kotiruoka on minulle tarpeeksi terveellistä, kunhan ei syö sitten pikaruokaa liian usein.

No comments:

Post a Comment