19 January 2014

Sunny Sunday



Kaulakoru H&M // Paita Bik Bok // Jakku Cubus // Housut Vero Moda // Kengät Jostakin Saimaalta

Eilen oli väsynyt fiilis ja vähän melankolinenkin. Mitään en saanut kunnolla tehdyksi, vaikka tekemistä olisi ollut kuinka paljon. Kävin tanssitunnilla ja voi kuinka ihastuinkaan meidän aloittamaan uuteen sarjaan. Hieman lyyrisempää jazzia kuin aikaisemmin, rakastuin siihen aivan heti. Eilinen menikin muuten kirjaa lukiessa vaikka katselin minä pieniä kivoja sisustusjuttuja uuteen tulevaan huoneeseeni. Ihmeellistä, miten noinkin pienestä asiasta voi tulla hyvälle tuulelle, sillä minä ainakin tulin. Pelkästään siitä, kun katselin sisustuskauppojen nettisivuja.

Tänään aamulla heräsin vähän yli seitsemän ja se jos mikä oli aivan ihmeellistä. Yleensä en jaksaisi edes kouluun nousta siihen aikaan, saatikaan sitten viikonloppuna. Ei minua kuitenkaan ole väsyttänyt tavallista enempää, vaikka heräsinkin kukonlaulun aikaan. Ehkä voin kerrankin sanoa, että olen nukkunut tarpeeksi. Koko päivän on taas ollut oikein aurinkoista ja voi miten ihanaa olikaan katsella ulos, kun hanki kimalteli auringon ja kovan pakkasen vaikutuksesta. Harvinaisia tällaiset päivät, vaikka näitä onkin sattunut jo ehkä kolme ainakin lähes peräkkäin. Tänään olen myös haaveillut uudesta kamerasta, sillä minun tekisi hirveästi mieli ostaa Olympuksen PEN mini epm-2, (Kirjoitetaanko se edes noin?) mutta eihän minulla tietenkään ole sellaiseen kameraan rahaa. Äkkirikastumista siis odotellessa.

6 comments:

  1. Ihana kaulakoru !!

    http://just-fucking-go-for-it-karo.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos :) Itsekin tykkään siitä todella paljon.

      Delete
  2. Tooosi ihana banneri ja toi kaulakoru on myös niin kiva ♥!

    http://starrynight-emma.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon. Itsekin olen kyllä aika tyytyväinen tuohon banneriin, vaikka aika yksinkertainen onkin.

      Delete
  3. Tosi kivat saappaat :)

    ♥ ~ http://paikkasydamessa.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos :) Miekin tykkään niistä kovasti, vaikka tuo väri saattaakin olla ehkä hieman ongelmallinen ainakin joskus.

      Delete