30 April 2014

Punaisia ruutuja




Paita H&M // Hattu äidin vanha // Housut Vero Moda // Kengät Vakabond

Ihanaa vappua kaikille! Minä en ole vielä kerinnyt tätä päivää mitenkään sen kummemmin juhlistaa kuin hyvällä ruualla sillä koko päivä oikeastaan meni kouluhommia tehdessä, mutta nyt olisi tarkoitus katsoa jotakin hyvää leffaa ja vain olla, eikä ainakaan tänä iltana enää miettiä perjantaina ja tulevalla viikolla olevia miljoonia kokeita.

Tämän päivän asu on ihan kaikin puolin jo vanha. Hatun nappasin äidin kaapista ja tuo paitakin vetelee jo viimeisiään, mutta en vain ole vieläkään raaskinut siitä luopua. Tuollaista hattua minun päässäni ei aiemmin ollakaan nähty, mutta ihmeen hyvin sekin toimi. Minä ainakin tykkäsin näissä vetimissä päivän juoksennella.

Ja voi, miten iloinen minä olenkaan siitä, kun jo muutaman tai kenties jo viikon päästä minä saatan olla sen Olympuksen kameran, josta jo aiemmin puhuinkin onnellinen omistaja! En vain malttaisi odottaa!



No comments:

Post a Comment