19 May 2014

So much fun!

Viikonloppuna meillä oli niin hauskaa Vaiviossa isosleireilemässä! Naurettiin, laulettiin syötiin hyvin ja nukuttiin aivan liian vähän, mutta siitäkin huolimatta meillä oli mukavaa! Oli niin lämmintä ja minä kun olin varautunut matkaan pelkillä pitkähihaisilla ja vain yhdellä T-paidalla. Uimassa ei sentään käyty, mutta varpaat minä kastelin rantavedessä ja olen kyllä edelleen sitä mieltä, että minä menen uimaan vasta kesäkuussa. Ah! Kaikki nämä kuvatkin huutavat vain hauskaahauskaahauskaa enkä minä oikeastaan mitään muuta osaisi sanoakaan! Onneksi näitä leirejä jatkuu vielä yhden vuoden ajan.




Sanna


Mutta huomenna me ysiluokkalaiset ollaan lähdössä Helsinkiin! Vielä olisi ihan hirveästi tekemistä, enkä minä yhtään tiedä olenko minä jo pakannut kaikki, luultavasti en, mutta silti minä halusin tulla nämä kuvat vielä ennen lähtöä tänne laittamaan. Ja arvatkaas, mitä minä yritän tehdä tästä reissusta? Videon! Jotenkin olen ihan hirmuisen innoissani siitä, vaikkei minulla ole haisuakaan, millaisen minä siitä haluaisin tai edes miten kuvaisin, mutta ainakin minä yritän. Perjantaina me tullaan takaisin ja sitten viikonloppuna onkin jo Tanssiopiston kevätnäytökset, joten sinne asti täällä blogin puolella on hiljaista, mutta sitten, kun tulen takaisin minulla on niin paljon kerrottavaa, kuvia ja ehkä se videokin.

No comments:

Post a Comment