6 June 2014

Auringon paahteessa






Eilen tein ihanan kukkaseppeleen, luin kirjaa auringossa, otin kuvia ja yritin kärventää itseäni hieman ruskeammaksi auringossa. Vili oli läkähtyä ulkona ja minä olin rakastunut kesään ja siihen lämpöön! Okei, oli ehkä hieman liian kuuma, mutta nyt en valita, sillä eivät nämä helteet ikuisesti kestä.

Keskiviikosta pitää myös mainita sen verran, että silloin minä kävin ihan oikeasti lenkillä. Siis juoksemassa ja vielä pidin siitä! Ja se onkin jo aika harvinaista tällaiselle laiskamadolle, kuin minä. Sannan kanssa yritetäänkin ottaa se tavaksi näin kesällä, joka toivottavasti jatkuu vielä syksylläkin. Ehkä minä tähtään syksykuntoon, kun kaikki muut tähtäävät kesäkuntoon.

2 comments:

  1. Pakko oli tulla sanomaan että siulla on ihana hymy! :)


    peaceforyoungmind.blogspot.fi

    ReplyDelete