25 June 2014

Fun with YouTube

Mitä minä olen tehnyt viime päivinä? En oikeastaan mitään, mutta minä innostuin YouTuben englantilaisista vloggaajista ja voi miten hauskaa minulla on ollut. Niitä videoita on vain niin mukava katsoa!







Vasta muutama päivä sitten pistin ensimmäisen videon pyörimään ja vasta nyt ymmärrän, kuinka koukuttavaa tämä on. Päivittäin vloggaavien Louisin ja Benin videoita on jo oppinut odottamaan joka ilta ja se on oikeasti piristävää, ja kehittävääkin. Eikä ihanasta brittiaksentista voi vain saada tarpeeksi. Olin ollut aivan liian pitkään kuulematta sitä. Tätä kirjoittaessa olo on kuin pikkutytöllä uusi nukke sylissä, mutta minulla on ollut niin mukavaa enkä käsitä, miten minä tajuan vlogien hauskuuden vasta nyt. Ehkä se on kuitenkin parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

FunForLouis

// I have had so much fun with some YouTube vloggers! I am so excited about this that I felt like a little girl with a new doll. It's so refresing after the lazy and tired day when you can just sit down and watch good videos and laugh at them. If you haven't checked this guys yet you definitely have to!


No comments:

Post a Comment