19 July 2014

Throw back to England

Tasan vuosi sitten minä olin jossakin Lontoon suunnalla, oli aivan hurjan kylmä, mutta minä rakastin sitä kaupunkia siitä huolimatta aivan hurjasti. Olin siis yhdessä Sannan kanssa EF:n kielimatkalla Brightonissa, joka oli jotain niin unohtumatonta. Kaikkialla oli niin paljon uutta, ihana isäntäperhe, brittiaksentti ja Churchill Square, joka tuli sen kahden viikon aikana melkein enemmän kuin tutuksi. Ja Starbucks tietenkin, koska kunnon white girl ei jätä siellä käymättä tilaisuuden sattuessa.





EDIT// Vinkkinä kaikille, jotka tykkäävät matkustaa, alla olevasta linkistä löytyy melko halpoja äkkilähtöjä. Kannattaa käydä katsomassa.

2 comments:

  1. Heipsis Mari! :)
    Mä oon halunnu kommentoida tänne jo monta kertaa, mut en tykkää kommentoida mihinkää blogeihi nimen kanssa eikä sun blogii voi kommentoida anonyyminä, mut päätin nyt silti tulla sanomaa jotai. Mä ihailen sun blogia ihan älyttömästi. Tiiän ettet oo mikään ammattilaine kuvaamisessa tai kirjottamisessa, mut mä tykkään sun kuvista ja tekstistä ihan älyttömästi. Näis kaikissa kuvissa on hieno tunnelma ja niitä on mukava kattoo. Ootan aina innolla sun postauksia :) Sun kirjottamat tekstit on upeita! Se ei oo sellasta perus "moi murut, kävin tänää shoppailee mun kultsin kaa ja sielt tarttu mukaa tälläne ihq pinkki kimalle toppi" vaa sun teksti on jotenki tosi hienoo ja erilaista. Mä tiiän kyllä et välillä saattaa tuntuu et onko tässä bloggaamisessa järkee kun ei oo paljoo lukijoita eikä niitä meinaa tulla lisääkään, mut älä luovuta. Sun blogi on mun mielestä paljon parempi kun joittenkin kenellä on yli 1000 lukijaa. En sanois että tää olis paras kaikista, mut on tää paljon laadukkaampi ku monet muut. Jatka vaan postailua niin kyllä sä joskus saat enemmän niitä lukijoita. Mä uskon suhun ja toivon todella, et jaksat jatkaa tätä ja saan ihastella sun kaunista blogia ja sun kaunista naamaa vielä pitkään. Mä en tunne sua, mutta oon saanu susta tosi hyvän vaikutelman ja vaikutat aivan mahtavalta ja aurinkoiselta ihmiseltä. Hyvää aamua/päivää/iltaa/yötä milloin nyt ikinä tätä luetkaan ja muista nauttia kesästä ja hymyillä! Olet ihana! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nyt kyllä menin ihan sanattomaksi. Kukaan ei ole aikaisemmin ihan rehellisesti sanottuna kommentoinut näin kivasti ja kauniisti :) Tuli aivan hurjan hyvä mieli! Ja aivan varmasti tämän kommentin jälkeen jaksan blogata! Tuntuu aivan hurjan hienolta, että jotkut ihan oikeasti odottavat postauksiani. Kiitos aivan mielettömät paljon tästä ja täytyykin laittaa myös anonyymeille kommentointi mahdolliseksi! (en nimittäin edes huomannut ettei se ole :))

      Delete