12 October 2014

And I'm going to Helsinki

PA120069_s

PA110042_s

PA120064_s

Lomalomaloma, hyvää smoothieta ja kirpeitä ja hitaita aamuja. Näihin melko harmaisiin keltaisista lehdistä täyttyviin päiviin on sisältynyt Gleen neljäs kausi ja aivan valtava kasa suklaakeksejä, itse tehtyä hieman mautonta kaakaota, outoja unia ja vieläkin turvoksissa olevat äänihuulet. Laulaminen ei onnistu ja se on aika ärsyttävää! Laukku odottaa kuitenkin jo pakattuna ja minulla on huomenna suuntana Helsinki ja olen niin innoissani! Kameran akku ladattuna valmiina kaikkia idyllisiä pikkukahviloita ja vanhoja taloja varten. Linnanmäen valokarnevaalit, hattaraiset kädet ja minä tunnen oloni aika lapseksi ja te ehkä olette jo kyllästyneet tähän rankutukseen siitä, kuinka innoissani olen. Mutta uskokaa tai älkää, tällaiselle niinkin pienessä paikassa kuin Enossa kasvaneelle tytölle Helsinkiinkin pääseminen on jo aika iso juttu.

(Ja ai niin. Minä ajastan yhden pienen postauksen seuraavalle viikolle, mutta muuten täällä tulee olemaan hiljaista. Jaksakaa kuitenkin odottaa, sillä minä palaa monien kuvien ja ehkä jopa pienen videon kanssa takaisin.)

2 comments:

  1. Tosi kivoja kuvia! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! Aika pikaräpsyjä, mutta kiva kun tykkäät :)

      Delete