9 October 2014

Maple leaves everywhere

PA090005_ss

coat Vila | sweater Vero Moda | trousers Bik Bok | shoes H&M | scarf Cubus | bag H&M

Ulkona on niin pimeää! Mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut. Päivät ovat väsyttäviä, eikä illalla oikeastaan jaksa, tai ole sen paremmin aikaakaan alkaa kirjoittamaan, saatikaan sitten kuvaamaan mitään. Aika tyhmää. Minulle kuitenkin kuuluu ihan hyvää. Ääni on jostakin syystä hieman kadoksissa ja pieni melankolia yrittää hiipiä harmaiden päivien lomasta ja tarttua myös minuun. Mutta maanantai oli aika mahtava päivä, kun kävin ostamasta Rajalalta uuden objektiivin kameraan ja koulu alkoi vasta yhdeltätoista ja ihan vain ajatuskin siitä, että minä lähden Helsinkiin viikon päästä piristi kummasti. Olen minä rakastanut syksyäkin vaikka nyt se ei ehkä enää olekaan niin kaunis kuin vielä muutama päivä sitten, pikemminkin taas aivan tavallinen suomalainen syksy. Illalla minä leikin meidän kissan kanssa ja hämmästyin taas kuinka viisaita eläimiä ne ovatkaan. Hassu pieni!

Uudet ihanat housut ja kengät jalassa on kiva kävellä ja jo hieman likaiseksi kerinneet hiukset on helppo kietaista nutturalle. Rakastan uutta objektiiviani ja noita vaahteranlehtiä, eikä minua oikeastaan haitannut kuvata, vaikka ihmisiä kävelikin ohi hieman oudoksuen. Kuvitelkoot vain, että olen turisti. En välitä.

PA090031_ss

PA090001_ss

PA090033_ss

No comments:

Post a Comment