30 October 2014

Trying to catch the golden hour

untitled-26

untitled-27

untitled-29

Ehkä tämän syksyn viimeisten auringonpaisteiden ja sen kultaisen tunnin metsästystä, syyslomavideon editointia ja minulla on aika onnellinen olo. Eihän se mikään videokuvaamisen tai muokkauksen riemuvoitto ole, mutta ehkä siitä on suunta vain ylöspäin. Kirjakaupasta minä ostin hauskan kirjan ja minulle ja Sannalle on liput ostettu ensi kesän One Directionin konserttiin ja vielä aika hyviltä paikoilta. Hihi! Ja huomenna on jo perjantai ja elämä on aika makeaa tällä hetkellä. Se vain, että seuraava koeviikko on jo parin viikon päästä, ja nykyään tuntuu kuin eläisi pelkästään koeviikosta koeviikkoon. Aika ärsyttävää. Mutta onneksi kohta on myös joulu, josta minä olen jo nyt jotenkin aika innoissani.

No comments:

Post a Comment