27 October 2014

10 things about me

PA090008_s

1. Rakastan Englantia ja kaikkea siinä maassa. Ihmisiä, teetä, kieltä, kulttuuria ja jopa sitä valtavaa ihmispaljoutta, joka ainakin minun näkökulmastani näyttää valtavalta.

2. Olen jäänyt koukkuun brittiläisten vloggaajien seuraamiseen. Aivan valtavan viihdyttävää.

3. Suhtaudun aika perfektionistisesti lähes kaikkeen ja tällä hetkellä vielä erityisesti omiin kuviini, blogiini ja pukeutumiseeni. En vain voi tuntea oloani hyväksi, jos minulla on omasta mielestäni jotenkin epäonnistunut asukokonaisuus päällä, tai jos en ole täysin tyytyväinen omaan postaukseeni.

4. Stressaannun helposti jos minulla on paljon selvittämättömiä tai tekemättä olevia asioita, joten yleensä yritän saada kaiken hoidettua juuri sillä hetkellä.

5. En ole ikinä katsonut kauhuelokuvaa, enkä luultavasti ikinä tule katsomaankaan. En voi ymmärtää, kuinka jotkut voivat oikeasti nauttia tai edes tykätä niistä.

untitled-18

6. En mitenkään erityisemmin pidä tavallisesta kahvista, mutta rakastan kahvilassa käymistä ja hyvää lattea. Se mukavan kiireetön tunnelta ja tuoksu ovat vain jotenkin mielettömän ihanaa.

7. Pidän syksystä oikeastaan enemmän kuin kesästä. Se vain on aika harmillista, että yleensä nätti syksysää rajoittuu Suomessa siihen muutamaan päivään ja sitten loput ajasta ennen talvea ovat pelkkää sadetta ja harmautta.

8. Minua jännittää aina, jos joudun soittamaan puhelimella hiemankin vieraammalle ihmiselle, ja yleensä yritänkin hoitaa kaikki mahdolliset asiat tekstiviestillä.

9. Olen vasenkätinen, mikä kylläkin koskee oikeastaan vain kirjoittamista. Lähes kaiken muun teenkin kuten oikeakätiset.

10. Tulen melko pienistä asioista aika helposti onnelliseksi, mutta joskus teen taas hyvin mitättömistäkin asioista itselleni todella jännittäviä ja hankalia.

untitled-21

No comments:

Post a Comment