5 January 2014

Tänään olen ollut onnellinen


Paita Bik Bok // Huivi Cubus // Housut Vero Moda // Kengät Jostakin Saimaalta

Nyt täytyy kyllä sanoa, että nämä ovat minun aivan ensimmäiset oikeat asukuvat joista iso kiitos minun siskolle Sannalle! Aikaisemmin kameran edessä oleminen on tuntunut vain niin vaikealta, mutta tänään kyllä huomasin, että ei se ehkä sitä olekaan. Aika tyytyväinenkin näihin kyllä olen.

Päivät ovat kuluneet taas ilman mitään sen ihmeellisempää. Tänäänkin aamu oli laiska ja kerkisinkin jo luulla, että tästäkin päivästä tulee samanlainen kuin parista edellisestä. Toisin kuitenkin onneksi kävi. Heti aamusta rohkaistuttiin lähtemään tuonne pieneen pakkaseen ottamaan kuvia ja sen jälkeen saatiinkin päähänpisto tehdä porkkanakakkua. Rehellisesti sanottuna mie en ole ikinä oikeasti onnistunut siinä, vaan milloin on kuorrute ollut kokkareista ja milloin löröä.

Nyt voin kyllä sanoa, että tänään olen ollut oikein onnellinen. Toivottavasti tämä fiilis jatkuisi vain nyt tulevinakin viikkoina. Huomisesta on ainakin näillä näkymin tulossa myös mukava päivä, sillä ollaan taas menossa Joensuuhun, tällä kertaa kirjakaupan lahjakortteja kuluttamaan. Voi kuinka mie rakastankaan kirjakauppoja ja uusien kirjojen tuoksua!

Ilta varmaan meneekin taas mitään kummempia tekemättä. Matikan kirja luultavasti sylissä ensi viikolla olevaan kokeeseen lukien ja toivottavasti joku mukava kirjankin.

2 comments:

  1. Replies
    1. Voi kiitos! Miustakin se on aivan ihanan lämmin ja pehmoinen.

      Delete