18 May 2015

Snapshots

P4240237-2

Olen ollut kovin kiireinen viikonloppuna. Minä tanssin paljon, rakastin sitä, ja samalla unohdin kaikki koulujutut. Tanssiesitykset ovat aina niin mukavia. Hihi! Todellisuus iski vasta myöhään eilen illalla kaiken sen suhteen, mitä minun olisikaan pitänyt tehdä. Nyt kuitenkin tekisi mieli vain laiskotella vähän, mutta tiedän, että jälkikäteen se harmittaisi. Huomenna meillä on tallilla pienet kauden päättäjäiskisat. Vähän jännittää. Pitäkää minulle peukkuja. Ja minä yritän tehdä vielä tällä viikolla pienen haastepostauksen, jossa oli paljon mielenkiitoisia kysymyksiä.

I have been quite busy this weekend. I danced a lot, loved it and at the same time I forgot all school stuff. Dance performances are always so lovely. Hihi! Late yesterday night reality hit me and I remembered all these things I should have done. Now I would just like to be a little bit lazy but I know that it would annoy me afterwards. Tomorrow we have a little show jumping competition in a stable because this season is coming to an end. I'm a little bit nervous about it. Keep your fingers crossed for me. And I will try to make a challenge post in this week, which had a very interesting questions.

P4300006

P4030124

P5140101

P5140099

4 comments:

  1. Voi että rakastuin sun blogiin ensi silmäyksellä! Kaikissa kuvissa on ihan super ihana tunnelma ja ulkoasu on tosi kaunis<3 Jään ehdottomasti seurailemaan...:)

    http://suvimyllymaki.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sinä ihana! Kiitos hurjana :) Täytyy käydä katsomassa myös siun blogi.

      Delete
  2. Moikka, oon haastanut sut mun blogissa :-)

    http://matildanieminen.blogspot.fi/2015/05/liebster-award.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon :) Täytyy käydä kurkkaamassa. Itselleni näitä haasteita on jo kertynyt pari kappaletta, niin katson, minkä niistä toteutan.

      Delete